sobota, 29. november 2008

Po zeloo zelooo dolgem času

Sem v roke prijela fimo.
Groza.
V glavi tooooooliko idej, ko pa sem prijela v roke maso nisem vedela kaj naj z njo počnem. Karkoli sem naredila ni bilo ničemer podobno. Kriminal.
Res. Kot da bi ga prvič držala v rokah.
Jooooj, pa koliko enih stvari sem že naredila iz te mase.
Po temeljitem premisleku, sem se odločila, da naredim nekaj enostavnega. Vsaj za začetek, da dobim nazaj občutek.
Nastalo je tole:
Takole se sušijo delčki po lakiranju.
Nekaj preprostega. Klobaso možgančkov s prelivom rjavo-bele barve sem porabila na teh koščikh.
Na desni strani pa je viden obesek in 2 delčka za uhane. Ta je narejen iz belomodrega preliva v kombinaciji s črnim fimom.

Iz kroglic, ki so našpikane ob robu stiropora pa sem danes naredila tole ogrlico.
Sem pa tele kroglice nanizala direktno iz stiroporja, ker sem si jih že na začetku našpikala po velikosti in nisem želela tvegati, da bi se na koncu igrala še s tem katera je večja in obratno oz. kakšen je pravilen vrstni red.

Takole izgleda na ravni podlagi, se malo bolje vidi kako si kroglice sledijo po velikosti.



Sem pa bila še včeraj pridna in se mi zdaj suši še ena runda včeraj pečenega fima.

Še klobasa možgančkov z roza prelivom ter 4 obeski narejeni verjeli ali ne iz ostankov.
Rjavi obeski so še od prve peke, le polakirala sem jih še na drugih straneh.














Vse koščke sem lakirala s temle in resnično mi je všeč. Uporabljala sem ga že na papirju, krčljivi plastiki in zdaj tudi na fimu. Resnično da učinek 3D videza, lepo se sveti in posuši se s svetlobno hitrostjo. No, odvisno od nanosa gela. Kroglice so suhe v 10ih minutah.

4 komentarji:

Sultana pravi ...

Tudi jaz poznam občutek, ki te preveva, ko malo ignoriraš Fimo, potem pa te občutek ne uboga več najbolje. A je dobra novica, da se hitro privadiš nazaj;) Si naredila lepe, natančne bunkice, pa še na velikost si mirkala, ti za to lahko samo "apaludiram". In lak res zgleda fajn, lepo mirror svetleč.

Sonja pravi ...

Jupiii, pa si se le spravila zraven :) Lepo ti gre, tako da komot nadaljuješ :))))

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Mmmm, me spominjajo na čokoladne bombone. Mislim, da jaz ne bom nikoli prišla tako daleč s fimom. Je pa fajn videti vse lepotičke, ki jih ostali delate.:)
Lp, Nataša.

Maja pravi ...

U, fino je videt, da si se spravila k fimu!! Veliko dela si naredila!! Res te občudujem, da imaš za vse to čas! SUPER si!