sreda, 19. november 2008

Čestitka velikanka.

Tokrat ena drugačna čestitka.
Dobila sem naročilo, za čestitko za gospo, ki praznuje abrahama. Čestitka moram vsebovati sliko treh sončnic.
Huh. Bolj ko sem tuhtala, manj sem sem stuhtala. Dokler... mi ni na misel prišlo, da imam nekje!! eno sliko treh sončnic, ki sem jih pred leti narisala na svilen robček in šal.
Sem prebrskala in našla sliko, hkrati pa še svilen pong.
In je nastalo tole:

Sončnice narisane na svilen pong.










Čestitka, kjer je shranjen pong.
Črtkani rob - najprej sem naredila luknjice razmika 1 cm, potem pa sem vzela v roke iglo ter ene dva metra modre Ljubice :) in šivala iz luknje v luknjo :)






Pospravljen pong ter ena čestitka za primerjavo, kako velika je tale čestitka.

Meni je všeč, upam, da bo tudi naročnici in slavljenki.

4 komentarji:

Sonja pravi ...

Ti se pa tudi vsega lotiš, ma ne morem verjet :))))
Prav dobra čestitka je, pong pa lahko prejemnica kam obesi za okras. In v spomin na prijetno praznovanje, ki ga bo prav gotovo imela.
Fuuuul dobro je prišlo... ampak veliiiiko :)))

Moni pravi ...

Ti pa si polna idej, meni je tudi všeč! Slavljenka bo zagotovo vesela! Lp, Moni

Tanja pravi ...

More ji biti všeč. No, vsaj meni je in to full!!

K pravi ...

Odlična ideja. Pong v čestitki.