nedelja, 20. januar 2013

Tečaj

... s Christy Tomlinson in njenimi She girls.

On-line tečaji so trenutno veliiiiika okužba pri meni, res en tak strašen, grozen virus :D
Z njimi me je okužila Sonja. Kako jo imam rada, ko tako velikodušno deli vse tele viruske z mano :D
Ampak tele okužbe me nič ne bolijo, me niso položile v posteljo.. no.. bolijo samo mojo denarnico in posedele so me pred računalnik :)

Prva She girl:


Luštno jih je delati, zato se ji kmalu pridruži še kakšna :)

7 komentarjev:

Tiara pravi ...

Zelo lepa slika in tale okužba je zelo nalezljiva. Škoda, ker ne znam slikat,risat... bi se je najverjetneje nalezla ;)

HRANDICA pravi ...

Lepa "okužba". Nežne barve in luštna postavitev. Všeč mi je, da ni ena mnogih deklic s postrani glavo in velikimi očmi. Všečno. Pozdravček.

Vladuška pravi ...

Ja, ja take okužbe dobro poznam in tebi dobro denejo. :)

katarina pravi ...

Prvič, da nekomu želim, čim več takšnih virusov:)

AndrejaS unikati pravi ...

Pozdravljena!
Vabim te na moj blog http://asartunikati.blogspot.com/, kjer te čaka ena malenkost!
Lp

Riba pravi ...

Živjo, na mojem blogu te čaka nagrada. :) Preveri. :)

*Urška* pravi ...

Zelo mi je všeč.
lp Urška