nedelja, 30. november 2008

Hitra čestitka.

Danes je stric praznoval svoj rojstni dan, ki ga je imel v sredo. In spet mi ni bilo potrebno kuhati kosila, ker pri nas taka praznovanja kar v obliki kosila naredimo.
In tako sem se zadnji hip spomnila, da bi bilo fino da mu naredim eno čestitko, da bomo imeli kam spraviti dinarčke, da ne bodo zopet samo v kuverto dani.

Ker resnično nisem imela nobene ideje, sem malo poguglala.
V oči mi je padla tale slika, ki mi je bila zelo všeč. Po zgledu tele slike, je nastalo tole:
Slika je obupna, ker je bratranec bolj na hitro poslikal, ampak ga bom fehtala, da poslika še enkrat.
Osnova je na pol prepognjen A4 šeleshamer, poštampljan z vijugico. Temno modri papir je iz zadnjega kompleta papirjev kupljenih v Lidlu. Na ta papir sem položila kos riževega papirja, ki sem ga samo ob ravnilu potrgala, da je malo nacufan, oboje skupaj pa je poštampljano z vijugicami v srebrni barvi. In potem sem imela problem kako ga prilepit, ker se čez rižev papir vse vidi. In sem dala na sredino tega riževega papirja kos obojestranskega samolepilnega traku, robove pa sem z razcepkami pripela na temnomodri papir. Ampak ker se tudi samolepilni trak vidi skozi rižev papir, sem to zakrila s še enim manjšim koščkom svetlomodrega šeleshamerja, ki sem ga kar fino osenčila z blazinico za štampiljke.
Sama ideja je s svečko, ker pa je tale čestitka tako velika, je tista mala svečka izgledala kot zgubljena v čestitki. K sreči sem imela v predalu še tale vulkanček za na torto in sem kar tega prilepila z lepilno pištolo na čestitko. Še pred tem pa sem dodala okrasni trak, ki sem ga samo zavezala v vozel in postrani odrezala.

Danes so ure tako hitro tekle. Seveda približuje se ponedeljek.
Tako so danes nastale še tri zelo hitre in preproste čestitke.
Odtis je pobarvan s Tria markerji. Bel šeleshamer z odtisom sem senčila z blazinico za štampiljke. Na osnovo čestitke pa sem z belo Stanzonovo blazinico naštampljala snežinke iz Tilda zimskega kluba.






Božiček Edwin je pobarvan s Tria markerji. Darilca so embosirana s srebrnim embosing prahom. Podlaga poštampljana s snežinkami iz Tilda zimskega kluba. Dodana je še ena snežinka izsekana s hroščem.









Odtis Edwina sem dobila od Maje, pobarvan pa je s Tria markerji.
Srebrne snežinke so embosirane s srebrnim embosing prahom. Dodane so še snežinke krem barve, mislim da so iz filca, ki sem jih dobila od Sonje.









Vse tri odtise sem imela že kar nekaj časa pobarvane. In danes res ni bil dan za "kompliciranje" :)


Toliko za danes.

2 komentarja:

Sonja pravi ...

Kdo pa pravi, da hitro ne more bit dobro :) Včasih prav takrat nastane kaj čisto novega, drugačnega.
Pridna..

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super čestitke. Pa meni ne zgledajo čisto nič hitro, vse to štampiljkanje, embosiranje, barvanje,..., je vseeno kar nekaj dela. Pa tisti Edwin na sankah je prav cort. :)
LP, Nataša.