sobota, 1. november 2008

Domača naloga.

Ja včeraj sem si obljubila, da bom včerajšnja pobarvana odtisa spravila v čestitko.
No delno mi je le uspelo.

Pinkica:
Motiv je pobarvan s Tria markerji. Papir sem našla na tej strani in si ga shranila. Danes sem ga sprintala in uporabila. Rožice so izsekane s hroščkom, prav tako tudi gumbki. Gumbki, rožice in osnova čestitke je senčena z blazinico za štampiljke.













No, ljubka deklica mi danes ni in ni šla od rok, zato pa sta nastali še teli dve čestitki:

Božiček Edvin
Barvala sem s tehniko barvanja - nanašanje flomastra s čopičem. Rob kape, cof, rob rokavov in rob hlačnic je okrašen s snegom v svinčniku ter Sakura Stardust gelom. Snežinke so izrezane s hroščkom, prav tako tudi zvezdice. Modri papir sem kupila na ebayu, sivega sem sprintala iz zgornje strani.











Tildo sem barvala z vodnimi barvicami. Krasila sem z bleščicami v svinčniku ter Sakura Stardust gelom.
Podlaga je embosirana s hroščkom. Snežinka je nahrčkana iz popoldneva hroščkanja ter štamplanja s Petyo. Okrašena s stardust gelom. Tudi kovinsko snežinko sem dobila pri Petyi, na veliko snežinko je pritrjena z razcepko. Z obročki sem naredila ketnico in na konec obesila še eno snežinko - prav tako sem jo dobila pri Petyi.
Ja s Petyo veliko hrčkava :)

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepo si vse tri motive pobarvala in jih skombinirala z ostalimi dodatki na čestitkah!

Vse so mi zelo všeč!

Lp, Helena

BojaMoja pravi ...

Ooooo taprva je pa skoraj strupeno roza :)))

Sonja pravi ...

Pink Tilda je čudovitaaaaaaa :) čisto taprava rozika :)me veseli,da si jo sestavila.
Tudi drugi dve sta čudoviti, zimski. Le kako ti vedno uspe tako dobro sestaviti tiste snežinke, ki jih jaz samo prekladam in gledam .. :)

Jana pravi ...

Prvi dve sta zelo lepi, zadnja mi je pa prav megastična. :)Všeč mi je, ker se letnemu času primerno, lepo sveti.

Papirolina pravi ...

roziko bi ti kr ukradla, čudovita je :O :O :O za pojest.

sel_an pravi ...

Pišuka...si me zavedla s tvojim linkom...že tri dni se vlačim po vseh sort papirčkih pa kajvemčemu še :)...sem se pa totalno zaljubila v tvojo snežno tildo (pa spet mi srčasti smajliji falijo)...

Moni pravi ...

Vse so super narejene! lp, Moni