četrtek, 25. december 2008

Pa smo jo tudi mi postavili.

Smrekico namreč.
Končno sem kupila novo, kar že 3 leta govorim.
Pa sem bila zadnjič v Tušu v Mengšu in jo gledam in gledam. Všeč mi je bila, cena pa tudi ni bila visoka. Visoka je bila smreka - 180 cm. Cena 20€.
Pridem na blagajno, jo blagajničarka odčita, cena 5.50€. Haloooo???? Tam piše drugače....
Ker je smrekica ekološka je znižana iz 20€ na 5.50€.
Kul :)
In evo jo...















Lepa je. Sicer na slikah izgleda dokaj pusto, ampak je polna doma narejenih okraskov, ki jih nikakor nisem mogla lepo slikat.
Z otrokoma smo prejšnji teden iz das mase izrezali dva velika pekača okraskov - zvezdic, smrekic, smežakov, deteljic, angelčkov... včeraj pa, ko so bili že čisto suhi, sem jih fino premazala z Rayherjevimi bleščicami v tubi - v rdeči in srebrni barvi.
Dodala sem še nekaj lanskih in predlanskih okraskov v teh dveh barvah.
Zvezdo na vrhu smrekice sem sicer dodala, ampak moram kupiti novo, ker je ta zvezda zlata in ne paše k tejle smrekici :)
Jasno - mačekmora biti na sliki, se pa sicer tukaj igra z vlakcem, ki vozi okoli smrekice.
Nekaj skoraj lepih slikic okraskov:














In ko že ravno limam slikice na blog, naj pokažem še, trenutno najljubše mesto našega mačka za počitek:

2 komentarja:

Sonja pravi ...

Smrekica je prav luštna, vaš maček pa je tako ali tako faca :) Taki oranžkoti so mi bili vedno najbolj všeč, kaj pa vem zakaj :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super obeski, mačkon je pa zakon. :)
Lp, Nataša.