sobota, 13. december 2008

Čas je za Božični bonbonček.

Tokrat moj.
Bliža se čas obdarovanj, pa dajem možnost za bonbonček tudi jaz.
Slike bonbončka ne bom lepila, ker bo presenečenje.
Sem že hotela napisat vsebino bonbončka, pa ne bom. Naj bo tudi ta presenečenje.



Bo pa kar "bogat", vse sorte stvari za čestitkarce bo v paketku :)
Tako, vse kar morate narediti, je da pustite komentar pod to objavo in na svojem blogu napišete vest o mojem bonbončku. Časa za komentar imate do 19.12.2008 do polnoči, zmagovalko/zmagovalca bom objavila 20.12.2008. Žrebal bo eden od mojih otrok :)





It's time for Christmas candy.
This time, mine.
The Christmas is comming and i give you the opportunity to win some Christmas candy.
I will not show what can you win, let that be the surprise. I can say only that will be a lot of things for the cards craffting in the box :)

So all you have to do is leave a comment on my blog and tell everybody about my candy on your blog. You have time to do this until 19. dec. 2008 until midnight.

30 komentarjev:

Sonja pravi ...

Za bombončke se sicer ne grebem, k tebi se pa grem :) Karkoli iz tvojih čudežnih škatlic zgleda super :)
zdaj pa grem še k meni napisat, da ponujaš bombonček :)

Suzy pravi ...

Za tvoj bombonček se res splača grebst. :) Čeprav bo presenečenje.
Grem takoj napista, kaj ponujaš. :)

Helena pravi ...

Jaz se bom tudi kar "prijavila" za bombonček :) Mogoče bom imela srečo ... :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Link na blogu imam že, zdaj pa držim pesti, da sem izžrebana. :) A ne bi vsaj en mičken namignila kaj je notri?:):)
Lp, Nataša

Johana pravi ...

Zakaj pa ne? Nikoli še nisem bonbončkala. Morda bom imela srečo...Zdaj pa hitro objavim še link pri sebi.

Barbi pravi ...

Še jaz, še jaz!

Verjamem, da bo res fantastičen, kot pravijo dekleta. :) Po navadi sicer nimam sreče, ampak upanje umre zadnje. :)

BojaMoja pravi ...

Se že grebem :)))

Tanja pravi ...

Jaz bi se sladkala.

LP, Tanja

Maja pravi ...

Nikoli še nisem bila izbonbončkana, mogoče bo pa tokrat kaj več sreče...
P.S.
Poleg vsega tistega dela z nakitom si imela čas pripraviti še bonbonček!! Svaka ti čast...

Unknown pravi ...

Še jaz bi imela bombonček :)

Manuela pravi ...

Jaz, jaz, jaz!! Otroci številko 11 izžrebajte!! :))Ali pa Manuelo. Meni je vseeno. :)

Tiara pravi ...

Prvič sodelujem pri bombončkih in upam na začetniško srečo :)
LP, Tiara

Daver pravi ...

Bonbonček???
Mmmm... Rad mam bonbončke ;)
Glede "vse sorte stvari za čestitkarce bo v paketku" pa bo moja boljša polovica zelo vesela, če zadanem "bonbonček" ;)
Kakorkoli že, preživite pravljičen december in veliko ljubezni v družini in med prijatelji...

Povezavo bom pa naredil tukaj:
http://davidverdnik.blog.siol.net/

LP

Moni pravi ...

Se strinjam se splača grebsti za bombonček! No pa se bom še jaz! Zdaj pa hitim objaviti tvoj bombonček! Lp, Moni

Mojca - Artemma pravi ...

Tokrat bom sodelovala tudi jaz. Zame je to prvič. Prazniki se bližajo in rada imam presenečenja....

Marna pravi ...

Ja, tule pa moram sodelovat tudi sama. hihi bi bilo res fino dobit kak bonbonček v teh prazničnih dneh. :)

Tanc pravi ...

Slovenski bonbonček, upam da mi prinese srečo. Glede na tvoje ustvarjanje vem da bo njamsi :)

kreal pravi ...

no tukaj pa moram pristaviti piskerček in upam da van pade tvoj bombončekso pa tvoji izdelki super in kapo dol

Nataša pravi ...

Še jaz se prijavim in tebe čez dan ali dva po moj bonbonček povabim.

Pozdravček in še veliko ustvarjalnih čarovnij!

Damjana Ž. pravi ...

Se grem tokrat pa še jaz. Link je objavljen, zdaj pa držim pesti, kar zase, hehe.

Tvoj blog spremljam že kar nekaj časa, krasne stvari pridejo izpod tvojih prstov.

Maja pravi ...

Sem nova na bloggerju in prav preko tegale razisa za bombonček sem prvič prišla na tvojo stran - čudoviti izdelki! Bombonček gor ali dol (čeprav se ga ne bi branila), se v vsakem primeru še vrnem ;)

Hali pravi ...

Luštni izdelki na tvojem blogu, seveda navijam, d adobim skrivnosten bombonček :-).

K pravi ...

Ne bom manjkala, ne bom manjkala! Presenečenja (prijetna, seve) imamo radi, kajne? O tvojem bombončku širim glas tukaj

Jana pravi ...

Da se še jaz pofočkam. :)Tudi, če ga tokrat ne dobim, komaj čakam, da vidim kaj se skriva v tej čarobni škatlici.

MarikaGabez pravi ...

Še jaz se "pritaknem" zraven.
Če že ponujaš presenečenje, potem to ne smem izpustiti. Link dodan.

Anja pravi ...

No, če ste že vse tukaj, pridem še jaz :)) Mislim, da je ravno skrita vsebina tista, kar nas najbolj premami.

Alenka pravi ...

Jaz sicer nimam bloga ,sem pa radovedna kakšen je bonbonček in obučujem tvoje delo. Prijeto preživite praznike in uspešno vstopite v novo leto. Veliko ustvarjalnih in ostalih uspehov želim še naprej.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Se še jaz "pofočkam" za bombonček:) in pohvalim tvoje izdelke.McCrafty: Bombončki

Nena pravi ...

bom še jaz pskusila dobit bombonček, pa čeprav zadnjo minutko :)

gordy pravi ...

Tako ali tako sem prepozna, zato samo povem: užitek je kukati po tvojih izdelkih :)