nedelja, 14. december 2008

Delavnica Dedka Mraza.

Končno sem začela delat darilca, ki bodo pri nas pod smrekco. No, priznam sem eden izmed pomočnikov Dedka Mraza in vsako leto mu pomagam kolikor se le da in predvsem kolikor mi dopušča striček Čas.

Prvi dve darilci sta nastali danes. Komu jih bo Dedek Mraz pustil pod smrekico, pa še ne vem.

1. darilce:
Knjigica z zamišljeno Tildo.
Vsi listki knjigice so izrezani s šablono za hrošča iz šeleshamerja, le ta z zvezdicami je sprintan iz neta na naveden A4 papir (Maja je pri tej objavi dala link do zastonjkarskega papirja in tale z zvezdicami mi je bil že na njeni čestitki tako lep, da sem ga enostavno morala sprintat in uporabit).
Prva in zadnja stranica sta debelejši, saj sem skupaj zlepila kar 3 izrezane listke iz šeleshamerja + še tale tanek print, da res izgleda kot platnica blokca, vmesnika pa sta iz skupaj zlepljenih 2 izsekanih listkov in iz printa na navadni papir.
Končno sem odprla in sprobala Distress inke in so res zakon!!!
Na rob platnice sem jih nanašala s prstno gobico, ki sem si jih ubistvu kupila zaradi kredic :)
Tudi vijugice sem odtisnila z distress inkom.
Tilda pa je pobarvana s Tria markerji.
Knjigico sem skupaj spela z "knjižnimi obročki" - z Book ringsi, nanje pa navezala razne trakce, nekaj iz že stare domače zaloge, nekaj iz nove nabave preko ebaya. Na prvo stran sem dodala še 3 kvadratna stekelca.

Takole pa knjigica izgleda še znotraj:


















Na zadnji strani je odtisnjena moja, samo moja štampiljka :)







2. darilce:
Še ena knjigica, ki se od prve razlikuje le v odtisu in barvanju odtisa ter sami barvi knjigice :). Penny Black snežaka sem barvala z vodnim čopičem in vodenimi barvicami v svinčniku. Tudi te tehnike se počasi učim.




In še podrobnosti knjigice:

14 komentarjev:

Tiara pravi ...

Obe sta noro lepi. Škoda, da nisem pisala Dedku Mrazu... če bi prej vedela da si ti njegaova pomočnica in izdeluješ tako čudovite knjigice bi mu pa zagotovo. :D

McCrafty /Klavdija pravi ...

Čudoviti sta, še posebej se mi dopade rdeča:)

Moni pravi ...

Super lepa darila! Ja če bi tudi jaz vedela da si ti pomčnica dedka Mraza, bi mu tudi sama pisala! :) Lp, Moni

Sonja pravi ...

Obe sta lepi :) Pisma Božičku pa tako še nisem oddala :) imam še čas.. sicer vem, da vseh želja ne izpolni, ker ne zmore, pa vendarle :)

BojaMoja pravi ...

Jeejjjj takega darilca bi se tudi jaz močno razveselila :)

Helena pravi ...

Tudi meni sta obe knjigici všeč. Prejemnika bosta sigurno zelo, zelo vesela tega darilca.

Lp, Helena

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Ta delavnica je pa super. Bi tudi jaz prišla malo pogledati. :) Krasne knjigice.
Lp, Nataša.

Maja pravi ...

Sandra: z eno besedo SUPERCA!!!

Jana pravi ...

Bodoča lastnika, bosta lahko zelo ponosna na knjigici. Krasni sta!

MarikaGabez pravi ...

Vauuuu!!!!
Čudoviti obe in se kar ne bi mogla odločit.Dedku Mrazu bo tole težko dati iz rok.

Tanja pravi ...

Uau! Res si se potrudila. Takega darila se nihče ne bi branil. Imam pa eno vprašanje. Kako se tistim naprstnim gobicam reče v angleščini? Oz. kje si jih kupila?

Želim ti veliko ustvarjalnosti tudi v novem letu.

Sandra pravi ...

Punce moje hvala :)
So pa v nastajanju še 3 knjigice, ki pa jih bodo dobile sinove učiteljice za novoletno darilce.
Ko bojo končane tudi tiste pokažem.
Tanja, gobicam se reče Sponge Daubers. Jest sem jih kupila pri Simon say stamp, jih pa imajo tudi v Sirstampalot-u. Pa na ebayu jih je tudi cel kup.

Sultana pravi ...

Res čudovito darilo! Natančno je, in vidi se, da si vložila veliko čas in truda.

namo pravi ...

Krasne knjigice,bravo.