nedelja, 26. oktober 2008

Swap

Tudi jaz sem sodelovala v swapu Čestitk z enakim motivom Sarah Kay na otoku zakladov.
Moja swapika je bila mamči , ki je dobila tole čestitko:

Sarika je pobarvana s Tria markerji, obrezana z nestijem. Rožice so izsekane s hroščkovim izsekovalcem in pritrjena z razcepko. Tudi kotni okras je izsekan s hroškovim izsekovalcem.
V spodnjem desnem kotu je slikica čestitke v končni obliki, ko je zavezana z okrasnim trakom, v zgornjem desnem kotu pa slikica kuvertice, ki se je skrivala v notranjosti čestitke. V kuvertici je sporočilce za mamči. In sicer: "Klavdija! Oprosti ker ni roza :) Upam, da ti je vseeno všeč! Sandrca"
Tole sporočilce je bilo napisano bolj hudomušno, saj mamči "obožuje" roza barvo hehe. Sem hotela biti najprej malo žleht in narediti roza čestitko, ampak ko sem se spravila delat, mi nakako ni in ni šla roza od rok. Zato je nastala ta, ki je bolj v njenih barvah.


Tole čudovito čestitko, pa sem jest dobila od Zvezde (čestitki je bilo priloženo še sladko presenečenje):

Zvezda je ena čudovita gospa, ki se loti vsake stvari. Izpod njenih rok nastajajo same lepote. Oglejte si njen album in presodite sami.

Zvezdi hvala! Čudovita je!

Vse ostale lepote si lahko otledate tukaj.

Ni komentarjev: