ponedeljek, 27. oktober 2008

Prva.

Končno bom enkrat "prva" pokazala čestitke s svojimi odtisi. Ponavadi se mi to ne zgodi :) me vedno katera prehiti. Pa nič zato :)
Vsi odtisi so pobarvani s Tria markerji. Dodana sta še Sakura stardust in Sakura white med gel.
Določeni odtisi so okrašeni še s snegom v svinčniku.
Podlage so embosirane s hroščkovo embosirno ploščo ali pa so poštampljane s štampiljkami. Embosirani papirčki za podlago so senčeni z oljnimi pasteli ali s kredami.
Dodatki so izsekani s hročkovimi izsekovalci in okrašeni z dodatkom Sakura stardust in Sakura White med gela.

Tilda sedi na darilcu.

















Tilda z venčkom.

















Zamišljena zimska Tilda.

















Božiček Edwin.

















Božiček Edwin s kupčkom darilc.

















Darilca so prilepljena na podlago z montažnim lepilom v traku, ki daje 3D videz.

6 komentarjev:

Moni pravi ...

Zelo lepo novoletno proizvodnjo si naredila, čestitke so prekrasne! Lp, Moni

Sonja pravi ...

Tebi se je pa čist sčestitkalo :)))) kdo te bo le dohajal.. uh.
Pa še lepe so čisto vse, kombinacije ti gredo vedno bolje :) je že prav fino gledat in čakat, kaj bo naslednje.
Pišuka, me kar mika, da bi šla še sama hitro kakšno narest, da ne bom tako zelo po polževo sledila tvoji produkciji :)

Tulpika pravi ...

Lepe so! Najbolj pa mi je vsec tista tildika z venckom! Tako lep motiv, in super si jo odela v lilasto :)

LP, tulpika

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

To pa je serija! :) Čisto vsaka je nekaj posebnega in prav vse so mi všeč. Bravo!

Lp, Nataša.

Helena pravi ...

Joj, le kje najdeš čas, da narediš toliko čestitk in vse dodelane v nulo? :)

Vse so mi všeč, prva pa le za malenkost vodi :)

Lp, Helena

K pravi ...

Same novoletnice povsod, še malo, še malo, pa bo tudi mene zgrabilo in nič več spustilo ... ko so pa tolk cakane!