nedelja, 5. oktober 2008

Čestitka na vse zgodaj

Obožujem vikende, predvsem nedelje so krasne. Sploh ker mi ni potrebno vstajati že ob 5ih. Ker smo navajeni 5 dni v tednu zgodnjega bujenja, potem v soboto ne spimo prav veliko dlje, v nedeljo pa tudi maladva malo podaljšata.
Tako je danes prvi prikobacal svojo ritko Kristian ob 7. uri, malo za njim pa sem slišala kako iz postelje Ana kliče "mami, mamica, pidi me iskat mamica".
Sem vstala in jo prinesla v posteljo, kjer sva se še kakih 10 minut crkljali. Med tem je mož skuhal kavo in njen vonj me je dvignil iz tople postelje.
Oblečem Ano, sebe in kar predem ob tako dobri kavi, ki jo skuha moj možiček.
Kava je spita, mož gre v garažo, otroka gledata ringaraja, sama pa se vsedem za moj ustvarjalni kotiček. To je polovica računalniške mize v obliki črke L, polna materiala, papirja in vsega kar potrebujem za svojo sprostitev :)
Trenutno res delam več ali manj samo čestitke. Kakšno za posebne priložnosti kot so rojstni dnevi, ostale so že bolj novoletne. Ja ta čudoviti čas okoli Božiča in novega leta bo kmalu tu. In pravkar, ko sem pomislila na to, sem se spomnila vonja piškotov, ki jih takrat pečemo. Mmmm...
Da ne zaidem preveč...

Malo sem pobrskala po mizi in sestavila tole čestitko...

Kuža je odtis štamiljke Penny Black, odtisnjen s StazOnovo blazinico ter pobarvan s Tria markerji. Iz lista je izsekan s kvadranim nestijem , prav tako je izsekan z nestijem tudi rdeči list. Rob obeh izsekančkov je pobarvan z blazinico za štampiljke. Prav tako sem ob robovih pritisnila še štampiljko s snežinkami.










Pokažem še nekaj čestitk, ki so nastale v tem obdobju "čestitkarske manije":



Ljubka Tilda je odtisnjena s StazOnovo blazinico, pobarvana s Tria markerji ter izsekana z ovalnim nestijem.

Ozadje je "naštampljano" s štampiljko, ki pa žal ne vem več kje sem jo kupila. Vem le, da je bilo preko Ebaya.












Smrekica je odtisnjena s pigmentno blazinico Ink it up,
pobarvana s tria markerji. Podlaga je embosirana s hroščkom
in pripadajočo embosirno šablono, ter osenčena z oljnimi pasteli.





Ostale čestitke si lahko ogledate tukaj

4 komentarji:

Sonja pravi ...

Jupiiiiii, pa imamo še en blog, ki ga bo nujno treba spremljati :)
Le pridno ustvarjaj..

v sliki brez besed pravi ...

Čestitam ob "otvoritvi" tvojga bloga. Še en,ki bi ziher romal med priljubljene. Čakam naslednje objave in seveda čakam,da se ponovno lotiš tudi Fimo mase. Želim ti veliko navdihov in čimveč prostih trenutkov za ustvarjanje - tako bo tudi blog vsak dan bolj poln :)

Neža pravi ...

Ooooo, še ena pridna dečva s svojim blogom. Sedaj razumem, zakaj nimaš več časa za križkanje ;)
Fima pa le ne pusti predolgo počivati, ker si res mojstrica z njim!

Barbi pravi ...

Super, nov blog za pregledovat. ;)
Tale rdeči kuža je vrhunski, ampak spodnja smrekica mi je pa še bolj všeč. :)

Pa tudi jaz čakam Fimo izdelke ... :)

Lp
gumbek