sobota, 8. november 2008

Zadnji nakupi.

Cel teden me je poštar pridno obiskoval, še pred tem pa je moja denarnica hudo trpela :)

Zadnji prispeli nakupi:
Prvo so prispele še zadnje kupljene Tilde:
















Tilda in Edvin z lanterno ter klopca in ograjica :)















Nestiji z otroškimi motivi











Še en nakup štampiljk za minimalno ceno, za katere sploh nisem vedela kakšne bojo, vedela sem le da bodo motivi z rožicami. Nisem jih še uspela odtisnit, ko jih bom, prilepim še slikico odtisov.















Skupaj s temi odisi je prišlo še:
Blazinica za čiščenje štampiljk, rezervna blazinica ter čistilo. Na sliki je še Liquide aplikator v svinčniku. Ko dobim nazaj Heat gun ga sprobam :)







Trakci:











Končno je prispela še moja snežinka za hrošča, nekaj papirčkov z motivom Forever friends ter celofan vrečke za voščilnice.











Še par stvari čakam, da prispejo, potem pa naredim malo pavze z nakupovanjem :)

Menda :)

3 komentarji:

Moni pravi ...

O Sandrca si mela pa res nakupovalni teden! Zdaj pa hitro kaj prekrasnega naredi! Lp, Moni

Sonja pravi ...

juhej :) kok lepih stvari :) a zdaj ti moram pa čimprej hotgun pripeljat? sem ga danes dobila zate :)
Upam, da je zdravje že bolje, da boš tole lahko čimprej uporabila.

BojaMoja pravi ...

Oooooo Sandrca :))) kolk lepih stvariiiii :)