sobota, 29. november 2008

Sladka mala presenečenja.

Ja pri nas Božičkovi palčki na veliko delajo. Lahko bi se reklo, da delajo nadure. Hehe.
Ne ne, da ne bo pomote, žal nimam nobene pomoči. Razen pomoči v obliki mojega moža, da zabava otroke, mati pa lahko "dela".
No, ta vikend je Kristko pri babici in dedku na vikendu, z Ančo pa je tko. Ima svoje svetle in temne trenutke. Ampak, saj je šla punca tudi kaj spat, pa se je dalo naredit kaj.
Še največ miru sem imela okrog 12, ko so okoli mene vsi spali. Resnično. Anča, mož, Maco in Aja so spali. Jest pa sem kraljevala in izkoristila maksimalno tisti 2 uri miru.

Tole ni nastalo vse danes, 4 so čakale na foto seanso že par dni.
Sem poskušala in poskušala poslikat jih še od bližje, pa mi nikakor ne rata. Svetloba je nikakršna pa tudi fotič že malo štrajka. Bo potrebno razmišljati o upokojitvi tega in nakupu drugega.
Odtisnjeno na krčljivo folijo ter pobarvano z vodnimi barvicami ter perla vodenkami. Snežak je pobarvan s Stazonovim belim refilom :)

Jutri pa upam, da mi uspe tudi slikanje od blizu in pokažem še boljše slikce.

Za zdaj pa lahko noč.

Bom kar tukaj nadaljevala s približanimi slikami :)
Tole so najboljši približki, ki jih znam narediti jaz.
Slike pa še zdaleč niso lepe.









9 komentarjev:

Simona pravi ...

Oh, pa so res total sladka ta mala presenečenja. Čisto sem navdušena nad to krčljivo folijo in jo že par dni ogledujem na netu. Imaš kak namig katero je najboljše izbrat? ;-))

lp,
Suzi

Sonja pravi ...

Uuu, ti pa si zašibala proizvodnjo :) Jih je luštno delat, kajne? In tako luštna darilca nastanejo..
Suzi, splača se vzet Frosties, ker je na eni strani folija prevlečena z nečim papirju podobnim. Lahko lepo barvaš. Če po krčenju zadnjo stran potem prevlečeš s kakim 3D medijem, postane prozorna.

Simona pravi ...

O, a veš, da sem ravno Frosties nagledala - so imeli tako fin opis zraven, da se mi je zdelo, da bo najboljši. Hvala Sonja!

Suzy pravi ...

Kake luštne stvarce. Bognedaj, da bi bile fotke lepše :)

Manuela pravi ...

Iiii super so! Prav vsak obesek mi je všeč! :))

Jana pravi ...

Luuuuuuuuuuuštniiiiiiiii! Sploh snežki so takšni cortki. :)

Maja pravi ...

Sandra, ti pa res izkoristiš vsak trenutek za dobre stvari! So mi res všeč obeski. Moram nabaviti ta 3d medij!

Barbara pravi ...

Res pridejo super tale mini darilca! Tako so me navdušila, da kaj kmalu tudi jaz poskusim...prej pa še pobrskam po netu kje jih dobiti... :)

provansa pravi ...

Kaj tele krčljive folije se da pri nas dobit al je treba prek spleta naročit?
Hvala za odgovor.

Eva