nedelja, 12. februar 2012

Prišel je Urban

Na kofetkah smo nestrpno pričakovale Urbana.
Kljub rahli zamudi, mu je 4.2.2012 končno uspelo priti in tale čestitka je zanj.


Tole je ena stara štampiljka od Sugar Nellie iz kolekcije Little cotton, ki sem jo nekoč nujno morala imeti :). Odtisnjena z Versa mark inkom, pobarvana pa s Copic markerji.


Črke so iz printanega papirja izrezane s čričkom.


Papir je printan iz Majinega CD-ja.

Čestitke mamici in očku ter dobrodolšel Urban!!!


Čestitko prijavljam na izziv v Craft-alnico. Moje prvo sodelovanje v njej in nasploh po dolgem času sodelujem v kakšnem izzivu :)



6 komentarjev:

Nella pravi ...

Prvič na tvojem blogu... zelo lepa voščilnica. Tudi ostali izdelki super :) Lp

Jana pravi ...

iii, kako lepo, na moj rojstni dan! :)

Zlo kjut!

Janja pravi ...

Poleg motiva, ki je meni za dojenčke nekaj novega, sem navdušena nad tem kako si " zašila motiv " na podlago :)). Zelo je luštna. Lp

helena pravi ...

Luštna, lepih barv in čestitke za trud pri barvanju.

Marina pravi ...

O čudovita je... motiv mi je pa še posebno ljub=)želim ti lep začetek tedna...

5ra pravi ...

Lepa!