ponedeljek, 13. februar 2012

Ljubezen je v zraku

Dve zaljubljeni, lahko za valentinovo, lahko za kartako :)



Za prvo zaljubljeno čestitko sem izbrala motiv Sugar Nellie - Diane Duda (Believe).
Ljubezen do moje Hanike me je navdušila nad tole štampiljko :)
Odtis je odtisnjen z Versa mark inkom, pobarvan s Copic markerji, senčen z Distress inki.


Krilca so pobarvana s Sakura gelom z bleščicami.


Zadnjič sem na ebayu našla neke poceni flumastre od Papermanie, no šele ko sem jih dobila in sprobala sem vidla da so metalik barve :) navdušena!!! Bradse sem enkrat iz Amerike naročila v večjem številu, ne spomnim pa se čigavi so.


Rožice so izsekane iz perla papirja, ki sem ga nekoč nekje kupila v obliki majhnega blokca. Tavelike rožice so dodatno senčene z distress inki in skupaj z manjšo pritrjene na papir z bradsi. Manjše so prilepljene na papir, nekaterim je dodana polovična perlica.

Takole izgleda čestitka v celoti:

Papir je naprintan, beseda "TOGETHER" je štampiljka odtisnjena z distress inkom.


Naslednja zaljubljena je

Štampiljka od Sugar Nellie - Gorgeus girls (a se meni samo zdi, ampak a niso to včasih bile Gorjuss girls?) - A little birdie told me..
Odtis je pobarvan v kombinaciji Copic markers in Tria markers (naj povem, da sem prejšnji mesec večino Tria markerjev pometala v smeti, ker so bili suhi!! od cca. 70ih Trai markerjev mi jih je ostalo samo še 11!!! :S).


Papir je sprintatn, štampiljka You are my heart pa je iz zimskega Magnolia kompleta.


Dodani so še kristali v obliki srčkov in trakec iz domače zaloge.





4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lušni sta obe, sploh prva mi je zelo všeč, taka nežna in hkrati odštekana s tem pogledom deklice in muce,

helena pravi ...

Obe sta tako ljubki in nežni, vendar mi je prva malce bolj všeč zaradi motiva in barve.

5ra pravi ...

Lepi.

Blogger pravi ...

Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší šance na výhru

227,651,647 - Otevřené obchody na eToro