petek, 6. marec 2009

Pikapoki.

V soboto so prišli naši Celjani na obisk. Spotoma so mi prinesli še naročeno iz Memoriesa in pa narezan papir, ki sem ga na pustno soboto nesla k njim v roli. K sreči lahko Matjaž v službi na mašino nareže papir in se meni ni potrebno matrat na roke. Hvala!!

V ta namen sem jima naredila en pikast parček v zahvalo.
















Pikici sta štampiljki iz Hanglar & Stanglarjeve kolekcije iz Švedske. Odtisnjene na krčljivo folijo. Jasno sem najprej en konc folije uničila, ker sem odtisnila z Versafine blazinico in se je vse razlilo. Tako, da Versafine ni za krčljivo folijo! Potem sem odtisnila s Stazonom in pobarvala z akvarelnimi barvicami in nato folijo segrela s heat gunom. Stran po kateri sem barvala sem še premazala z 3D gelom.
In zdaj ti dve pikapoki krasita njuna mobitela.
Še enkrat vama hvala!!!






1 komentar:

~* Jay Jay *~ pravi ...

I really love the cute shrink hÄnglars =)

Thanks for taking part in my blogcandy as well.