petek, 6. marec 2009

Ena za 80 let.

Po naročilo sem naredila eno čestitko za 80 let.
Tema je morala biti cvetje, ker gospa že celo življenje vzgaja rožice.
















Odtis sem pobarvala z akvarelnimi barvicami ter ga senčila z distress inkom barve vintage photo.
Papir rjave barve sem cel senčila z distress inkom barve dusty concord, ker je bil take čudne svetlo rjave barve in nikakor ni pasal na podlago.
Vijugice so na rjavo in vijolično podlago prav tako odtisnjene z dusty concord distress inkom.
Rožice so pritrjene z razcepkami in eyeletsi. Ker vijoličnih rožic nisem imela sem rožice krem barve potapkala z distress inkom dusty concord.
Rjavo podlago sem okrasila s štanco Marthe Stewart - Doily Lace.
Dodala sem še par polovičnih perl.



2 komentarja:

Moni pravi ...

O prekrana je, gospa bo zelo vesela! Lp, Moni

DidiArt pravi ...

ojoj... krasna prečudovita, a tud tak odtis imaš, kako bi se lahko zagrebla za tega.. prosim prosim.. lp