nedelja, 29. april 2012

Swap prstanov

Na Izdelovalnici malih umetnin so spet razpisale swap in sicer swap prstanov.
Prstane smo si zamenjale po delavnici z Evo.
Moj prstan je dobila Roberta, jaz pa sem dobila prstan od Jasmine.

Ker sama nisem poslikala prstana, je imela to nalogo Roberta in si sposojam sliko iz bloga:


 Jaz pa sem prejela tale čudovit kompletek (!):


In ker sva z Kate dobili prstana po pošti, Eva pa je imela pripravljene 4 paketke s prstani za swap, nama je Eva kot "tolažilni" swap podarila enega izmed njenih prstanov. Iii da ste naju videli, kot dve mali punčki sva se razveselili "tolažilne nagrade" :)))


Tole pa je prstan, ki sem ga dobila od Eve:


4 komentarji:

Jasmina pravi ...

Glede na to, da je bil to moj prvi swap in da sem imela malo "treme", sem zeelo vesela, da ti je kompletek všeč:) Se mi je pa potrdil še en rek in sicer, da je vsaka stvar za nekaj dobra: ker se nisem udeležila delavnice oziroma druženja po njej sem tebi "pridobila" še en prstanček:)) Fuuull vesela za tebe!! Lepo nosi nove izdelke ter uživaj;)

Vladuška pravi ...

Zelo lepi kosi. Sploh tvoj prstan mi je še posebej všeč.

5ra pravi ...

Lepo vse po vrsti.

Roberta pravi ...

Jaz imam pa tistega tazgornjega, tralalala!!! In sem važna, ker je ful lep... še slika mu dela krivico! :)