nedelja, 18. december 2011

Novoletne čestitke

Letos sem se zavestno odločila, da ne naredim nobene novoletne čestitke, ker sem imela z izdelavo nakita popolnoma zapolnjen urnik. Sicer priznam, da me je zaradi tega srce bolelo, ker uživam v izdelavi čestitk, ampak včasih je kakšna žrtev potrebna :)

In ker sta moja otroka že tako velika in tudi onadva uživata v ustvarjanju, sta letos bila zadolžena za izdelavo čestit, ki jih bomo razposlali naokoli. Mami je bila zadolžena za obliko osnov za čestitke, ostalo sta naredila sama z mojo pomočjo. In priznam, da so mi super všečne! In zelo sem ponosna na svoja malčka.

Takšne bodo drug teden popotovale po Sloveniji:


In nekaj posameznih








Resnično sem zelo ponosna na svoja otroka, kako sta se potrudila in lepo naredila čestitke!!



7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tudi meni so zelo všeč!!!

Sonja pravi ...

Ooo, kok sta bla pridna. Prav lepe voščilnice ste naredili, nekaj posebnega :)

Biljana pravi ...

Odlično jima je uspelo!!!

Vladuška pravi ...

Tole pa je res občudovanja vredno in mama, upravičeno si ponosna. Prav tako pa bodo vsi, ki bodo dobili take čestitke, zelo veseli.

Andreja pravi ...

O kakšna luštna popestritev med čestitkami. Bravo otročka, super sta tole naredila!

Janja pravi ...

Zelo so luštne.Lp

Suzy pravi ...

Res si lahko ponosna na svoja otroka. Čudovite voščilnice sta naredila