četrtek, 25. junij 2009

Dejanu za 9. rojstni dan

Danes Dejan praznuje rojstni dan. Devetega po vrsti.
In danes je šel na morje s kolonijo. Uh mu želim, da se sonce kaj prikaže, da se bodo vsaj malo kopali. V nedeljo se vrne domov, v ponedeljek pa gremo na fešto :)
Samo zanj sem naredila tole čestitko, s katero se tudi prijavljam v JCBC in One stop craft challenge izziv:


Odtis miška sem dobila od Sonje. Mišek je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Po tortici sem nanesla Glossy accents in nanj posula trakaste bleščice. Papirji so iz Memorisa. Pod trakcema pri straneh so na obojestranski trak posute bleščice. Na trakec sem dodala še polovične perle.
Dodala še napis in vuola :)

Čestitka je sestavljena po predlogi:












PS: Obljubim da jutri zamenjam obe današnji sliki. Šele zdaj vidim kako sta zanič. Imam sicer še dve čestitki narejeni, ampak jih ne grem slikat. Jih jutri objavim.


5 komentarjev:

Sonja pravi ...

Uhh, komaj eno pohvalim, pa imaš objavljeno že novo. Super je, sem kar zadovoljna, da jih včeraj nisem imela sabo :)))) in si se sama pomatrala.



Ej, a veš, da bi ti morala mal slikco ob strani zamenjat, te takele noben ne bi prepoznal :))

Moni pravi ...

zeloo lepa je, bo sine zelo vesel! Lp, moni

Alenka pravi ...

Ti pa si navalila, dolgo nič , potem pa kot po tekočem traku. tudi ta je zelo lepa. So mi barve in trakci prav všeč.

Sandra pravi ...

Hvala punce! :)

Ja malo not doprinašam, ko sem zdej 4 mesece skoraj spala :) Zdej si pa dajem duška in uživam :)

Karin pravi ...

sweet card. love the colours, ribbon and great coloured image.
Thanks for joining the JCBC this week.

xoxo karin