četrtek, 11. december 2008

Še sem med živimi.

Končno par minut časa, da nekaj napišem.
Pravkar sem poslikala ves nakit, ki sem ga naredila v zadnjih 14ih dneh, prenesla slike na računalnik in zdaj jih nalagam na moj album.
Tukaj ne bom lepila vseh, ker jih je enostavno tu mač.
Bom pa prilepila za pokušino slikco kako izgleda stojalce na katerega dajem ves narejem nakit.
Za pokušino, ostale kose si lahko ogledate tukaj.
In ja vem, slike so obupne. Nekoč se naučim tudi slikanja s fotoaparatom.
















Tako, nakit gre jutri v prodajo, kar se ne bo prodalo bom podarila. Po vsej verjetnosti kar Mačjelovki :) Da naredim še kaj dobrega v letošnjem letu za naše živalice.
Tako, zdaj pa grem urejat slike v album.

6 komentarjev:

Moni pravi ...

Super stojalo za nakit, tudi sama bi ga rabila! Aja nakit je tudi ful lep! Lp, Moni

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Čudovit nakit! Želim ti veliko kupcev. :)
x Natasha x

Maja pravi ...

Produktivna kot vedno! Sem že pogrešala kakšno tvojo objavo. Z veseljem sem pregledala nakit. Je čudovit in sila si, ker si ga naredila. Vem koliko UR je v njem...

Sonja pravi ...

Stojalce je super, ampak se mi zdi, da se kar upogiba pod količino ogrlic. Nora si :) Kdaj le uspeš narediti toliko lepotičk :)

Sandra pravi ...

:) Hvala punce moje :)
S stojalcem je pa tako, že približno pred enim letom ali pa še kaj več, sem ga "sfehtala" oz. swapala z Dodo. Sem obljubila da ga bom olepšala pa zrihtala pa še kar nič ni. Mi ga je moj pokital in pobrusil, naprej še nisem prišla :) Oh ja, ko pa je časa čisto premalo.
Ampak tole sestavljanje je tako zabavno, sproščujoče.
Bi kdo mislil, da totalno zanemarjam otroke, ampak res jih ne. Tole nastaja zvečer, ko otročka že spita. In ja, zato jest tok manj spim :)
Ampak počasi prihajam nazaj na stari tir in več spim.
Zdaj moram pa vse pospravit in začet darilca delat.

McCrafty /Klavdija pravi ...

U v tole je pa bilo kar nekaj trud vloženega ...lepe nakit in tudi jaz držim pesti za prodajo, čeprav mislim, da ne bo potrebno :)