sobota, 14. julij 2012

Zopet nekaj slikic, ogledalce in nekaj pod točko razno :)

V zadnjem času je nastalo kar nekaj slikic, ki so po večini že dobile svoj žebljiček na steni. Skoraj vse so romale v nove domove kot darilce.

Predelano Ikeino gledalce je bilo narejeno za mojega krščenca, ki je praznoval svoj 12. rojstni dan. Da bo vsakič, ko se pogleda v ogledalo vedel kdo je njegov šef :))

Slikica 10x10 cm je bila narejena za mojo WB (wanna be) svakinjo za rojstni dan - (ker sta z mojim bratom koruznika že kar nekaj let, je v tem času dobila ta naziv :) )

Slikico sta kot "zapoznelo" vselitveno darilce dobila wb svakinja in moj bratec. Slika je dimenzij 20x20 cm.

Prijatelja sta začetek meseca praznovala 10. obletnico poroke. V tem času se je njuna družinica povečala za tri družinske člane. Vsaka mucka ima na trebuščku inicialko njunih otrok.  Slikica je dimenzij 10x30 cm.

Tale je še edina brez lastnika. Slikica je dimenzij 10x30 cm.


Nekaj slikic imam še za poslikat, ampak nekako ne najdem "časa" :)))

Da se pohvalim še z mojo pomočnico in mojim novim ustvarjalinm kotom :)
Začetek junija sva bila z možem en teden sama doma, oba otroka sta šla istočasno s šolo in vrtcem na letovanje, midva pa namesto, da bi doma uživala ali se potepala naokrog, sva zrihtala dnevno sobo. Itison je bil v dnevni sobi že kakih 14 let isti, lahko si samo predstavljate kako svinjski je bil, položila sva laminat in zamenjala kavč in obrnila dnevno sobo na glavo. Zdajšnja postavitev nam je vsem precej bolj všeč, na kavču pa priznam, se zaspi v sekundi, dveh. 

Moj kotiček se zdaj skriva za televizijo :) Fino je, ker je "skrit" in se ne vidi iz hodnika, če je razmetan :)))))

 Teli naši cartiki je novi tepih zelo všeč. Pride, se "pokne dol" in že spi :)))

Tole pa je nova pridobitev v dnevni sobi, akvarij s prostornino 260 litrov. Trenutno se že 14 dni cikla, ribice pridejo v akvarij čez kak mesec. Komaj čakam.


4 komentarji:

5ra pravi ...

Fajn slikce!
IN super za nov kotiček, dnevno sobo! :)

Hali pravi ...

Uauuua kakšne slikce, v oči mi je "sedel" muffin :-)
In dnevna soba je krasna pa kotiček tudi :-)

Janja pravi ...

Kako delavno je pri vas.
Ustvarjalni kotiček je super in tvoje slike prav tako. Lp

Maja pravi ...

Čestitke za tvoj kotiček! Ogledalček z ribicami bi pa naš starejši takoj zaplenil, super je!