nedelja, 24. junij 2012

Popoldne pri Sonji

..... se vedno konča s packanjem. Samo iz tega packanja vedno nastane kaj lepega.
Tudi včerajšnja kava za hišo se je zaključila v njeni sobi z dvema lušnima slikicama.

Sonja mi je pokazala kako ona packa svoje slikice, kaj vse "nameče" na platno, da na koncu poslika in pokaže prekrasne slikice.

Moja včerajšnja je takšna:


Jasno se tole packanje včeraj ni zaključilo. Packanju pri Sonji je sledil nagli odhod (Sonja oprost, ampak res se je mudilo hehehehe) v CP v Ljubljano, kjer je bilo pod točko NUJNO potrebno obiskati trgovino Art. Ni mi treba govorit, da sem iz trgovine stopila z dvema vrečkama stvari, platen, barv, čopičev... ne, o znesku resnično ne bom pisala, ker ni za javnost :)))

Zvečer (no, saj je bila ura že čez 21-to, ko smo sploh prišli domov), ko sta mulčka popadala v posteljo, sem se skrila v svoj novi ustvarjalni kot, vzela barve, platna in ponovila kar sem se pri Sonji naučila. Ja, ura je bila krepko čez 1, ko sem se spravila spat :)

Aja, ampak povedala pa nisem, da sta zvečer nastali dve slikici, ti ti!



 


Tako, zdej bi šla pa spet malo packat :) Ker za fimo je enostavno prevroče!!!


6 komentarjev:

an-ja pravi ...

Super si spackala!! Kar nadaljuj, je fino pogledat!

Sonja pravi ...

haha, midve pa res ne znava kar sedet in klepetat. Še dobro, da se najina mularija dovolj dobro zastopi, da lahko kar malo pozabiva nanje.
Včeraj je bilo super popoldne. Me veseli, da ti je bilo ustvarjanje slikice všeč in boš nadaljevala. :)
Pokaži še kaj :)

Vladuška pravi ...

Super so taka skupna ustvarjanja, saj se klepeta in ustvarja hkrati :)) In vidim, da si veliko odnesla od svoje 'učiteljica'. Vse tri so mi všeč.

HRANDICA pravi ...

Ustvarjalno čvekanje je obrodilo lepe sadove. Krasni slikici.

moi pravi ...

Res bi bilo škoda, če bi samo sedeli in čvekali. Potem ne bi nastale te tri lepotice.

5ra pravi ...

O, d best. Super.