sobota, 3. oktober 2009

Včasih se mi zgodi ....

....da mi čestitka po parih dneh ni glih všeč.... oh ja... bom kar konkreten primer dala.....

Pri prejšnji objavi sem objavila tole slikco čestitke:













Na levi strani čestitke mi je nekaj manjkalo..... In sem jo cel teden prekladala iz enega kupčka na drugega... samo v škatlo novih nekak ni hotla it.. :)
Dons sem jo mela pa dost in sem jo "predelala". K sreči so bile snežinke na desni prilepljene samo z lepilnim trakom, tako da so se odstranile brez "poškodb" osnove.
In potem sem tuhtala in skup metala in na koncu je ratalo tole:













Meni veliko bolj všečna kombinacija. Zdaj nč več ne manjka :)


*******


Včeraj sta praznovali dve sodelavki. Tjaša in Silva.
In ker mi je že nekak v navado prišlo, sem tudi njima za rojstni dan naredila čestitko.

Roza za Tjašo


















Ter rdeča za Silvo:

















*******


V četrtek pa sem dobila naročilce še za eno čestitko za punčko, ki je prijokala na svet 1.10.2009.
Na tej sem šele na sliki opazila, kako zelo je ime postrani. Sem ga potem popravila, samo poslikala še nisem.


















odprta


















Ni komentarjev: