sobota, 5. september 2009

Krst.

Jutri imamo krst. Natančneje krst imata sinova moje poročne priče. Dejan in Jakob. Dejan je star 9 let, Jakob pa bo čez 17 dni star 1 leto.
In jaz bom Dejanova krstna priča.
In ker je meni moja poročna priča priskrbela cvetje za poroko, ji vračam "uslugico" in sem za krst naredila vabila ter konfetke. In še za Dejana svečko.

Najprej vabila, ki so že zdavnaj odšla k povabljencem.

















Čisto preprosta vabilca.
Odtis ježka je pobarvan s Copic sketch markerji, izrezan s hročem, prav tako je izrezan s hroščem rumen krogec.
Trak zavezan v križ.
Papir z zvezdicami je iz Lidlovega kompleta izpred kakih dveh let.

Skupna slikica vseh vabil:














Konfetki:

















Konfeti kupljeni v Evrospinu, zaviti v celofan, ki je zavezan z modrim trakom.
Ježek je enak kot na vabilih. Da je vse skupaj malo trše, sem iz kartona izsekala enake velikosti krogcev in jih zlepila skupaj z ježkom, tako da je med obema krogcema trak.

Vsi skupaj:










In še svečka:

Dolgo sem tuhala kakšno svečko bi naredila 9-letniku.
Rožice na svečki mi nekako niso dišale, ptica tudi ne.
Križ naj bi bil, ampak ne zlat. Mi ni bil všeč.
In potem sem brskala po netu in naletela na tole stran, kjer sem dobila idejo za svečko.
Ime in datum je napisan z barvo za na sveče, ki jih imam že kakih 5 let doma, pa jih že lep čas nisem uporabljala.
Križ je sestavljen iz kamenčkov, ki sem jih kupila že dolgo nazaj v Memorisu. Ker se bojim, da bi kamenčki oz. lepilo na njih popustilo, sem križ malo segrela s pištolo, da se je vosek malo stalil in nato kamenčke pritisnila v staljen vosek.
Še trak zavezan v mašnjo, ter trak spodaj in svečka je končana.
Meni je zelo všeč, upam, da bo tudi mojemu Dejčiju jutri.









In ja, še vedno čakam nov fotič. Menda pride v ponedeljek. Upam, da res.

5 komentarjev:

Jana pravi ...

Waw!!!! Naredila si popolen komplet za krst in zelo mi je všeč ježek. Res si pridna in tvojo poslanstvo botre opravljaš 200%!!!

Sonja pravi ...

Superca.. pa saj sem vedela, da bo dobro uspelo :) Uživajte jutri.
Mene pa mika, da bi poskusila servetno na svečo, samo ne vem, kaj bi potem s svečo :)))

Sandra pravi ...

Sonja, ti kar poiskusi :)
Pa saj si lahko narediš svečko za božično vzdušje :)
Če pa rabiš medij... pa povej :)

Tiara pravi ...

Lepa darilca za malega princa;)

Alenka pravi ...

Tvoj krščenec bo s svečko sigurno zadovoljen , ker je zelo lepa!Prav tako , kot vabila in konfeti!