četrtek, 5. februar 2009

Še ena velikanka.

Po naročilu sem naredila še eno veliko steklenico.
Tokrat malo drugače.
Odločila sem se, da jo oblečem. Takole:



















Steklenici sem naredila "škatlo".
Prvo sem obrisala eno stranico na star gasilski koledar, izrezala, prepognila robove in "probala", če je oblekica prav steklenici. Ker ji je bila kot ulita, sem potem izrezala še 3 stranice ter jih zlepila med seboj.
za dno sem izrezala dovolj velik pravokotnik in ga prilepila na dno. Ker sem tudi na dnu oblekice pustila zavihek, sem imela kam prilepit pravokotnik.
No, potem se je šele začelo. Premišljevanje, kako nadaljevati. naj vse skupaj prebarvam? Naj samo prelepim s kakim drugim papirjem? Ne, preveč enostavno :)
Pa sem se začela igrat. Sprintala sem si papirje in jih narezala na košče 5x5 cm.
Za dno sem uporabila en večji pravokotnik in ga prilepila. Potem pa sem začela lepit koščke. :) Zabavno :)
Zbirala sem jih čisto po naklučju :)
Številki 3 in 0 sem prebarvala z distressovo razpokajočo barvo. Ker imam doma samo svetle barve, sem jo potapkala še s temno rdečo, da pride bolj do izraza.
Ker sem morala na steklenico dodati sliko slavljenca, sem iz mavčnega povoja naredila okvir.
Tudi okvir sem potapkala z distressovo blazinico.
Mi je pa okvir delal ne malo težav. :(
Sem se matrala s čim naj ga prilepim. No, na koncu mi je le uspelo z uhu kraft lepilom. Upam, da bo dolgo držal.
Ker pa steklenice nisem mogla dati iz rok, brez da bi gor kaj napisala, sem napisala z zlato konturo za steklo posvetilo. In sicer: Naj ti srce še dolgo igra v ritmu polke, valčka in ljubezni. Vse najboljše.


Še slikice



























4 komentarji:

Maja pravi ...

Dobro si jo oblekla!

Tiara pravi ...

Superca je tale steklenica.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Uu, zanimivo. S čem si pa lepila gor? Aja, dve slikci se ne vidita, pa me ful firbc matra. :)
Lp, Nataša.

Sandra pravi ...

Bolhi, vse sem lepila z uhu kraft lepilom. Ni pa lepljeno na steklenico, ampak je to embalaža za steklenico.
Upam, da se danes že vidijo vse slike, ker jest vidim vse :)

Hvala punce!