sobota, 10. januar 2009

Za rojstni dan.

Danes peljem Kristkota na praznovanje rojstnega dne. Praznuje ga njegov sošolec Jakob in sicer bo star 7 let.
V ta namen sem naredila tole malo čestitkico :) meri 10 x 8.7 cm.

Po mizi se mi je že par dni valjal kos akvarelnega papirja, ki sem ga prepognila za osnovo čestitke ter malo obrezala, da je ravnih linij. Nato sem osnovo potapkala z distress inkom v barvi broken china in čez to barvo še z barvo antique linen.
V vsak vogalček sem odtisnila štampiljko torte, ki sem jo namočila v distress ink broken china.
Odtis ježka sem dobila pri Mravljici na srečanju v Izlakah. Pobarvala sem ga z akvarelnimi barvicami. Osenčila sem ga z distressom broken china.
Številko 7 sem najprej pobarvala z distressovo crackle barvo antique linen, malo počakala da je začela pokat in jo do konca razpokala z grelno pištolo. Nato sem jo potapkala z distress inkom broken china, ker pa na podlagi prakitčno ni nič izstopala sem jo potapkala še z barvo fired brick.
V zgornji levi kot sem dodala še mašnico, ki mi je naredila kar nekaj težavic. Grrrrrr, ampak na koncu je le uspela.

Mi je pa več težavic kot sama mašnica delalo lepljenje.
Ne vem očitno kombinacija akvarelnega papirja z distress inkom in lepilni trak ne pašeta skupaj. Namreč številko sem hotela prilepiti z montažnim trakom, da bi malo odstopala in dala 3D efekt, ampak se nikakor ni prilepila, zato sem trak potrgala iz številke in jo prilepila z uhu kraft lepilom. Prav tako sem s tem lepilom prilepila tudi mašnjico.
Ježka sem prilepila z dvostranskim lepilnim trakom in ta za enkrat še drži :)

Zdej pa skočim samo še v Baby center po bon in lahko darilce zavijem.

Zakaj bon? Ker pojma nimam kaj bi kupila, se mi zdi da današnji otroci tako ali tako že vse imajo. Pa naj si fant kupi nekaj kar je njemu všeč.

Aha še tole:
Moja izkušnja z crackle barvo:
Tisti del ko se je sam posušil je dal tako lepe majhne razpokice, na sredini kjer sem posušila barvo s pištolo, pa je nastala velika razpoka. Tako da bom drugič raje pustila da se samo posuši, so mi manjše razpokice veliko lepše.
In zdaj imam doma dve barvi, tole antique linen in tattered rose. Ampak so mi všeč in bom sigurno kupila še kako :)


5 komentarjev:

Moni pravi ...

Srčkana čestitka! lp, Moni

Sonja pravi ...

Iiiii, razpoke, tukaj mi prav manjka kak smajli z jezikom do tal :) Super so, kot je cela čestitka.

Sultana pravi ...

Lepa kot vedno in znova sveža fajn ideja na 7 z razpokami.

Tiara pravi ...

Tele razpoke so pa res dobro izpadle. Čestitka je krasna.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

A se ni fajn igrati z novimi igračkami? :) Lepo ti je uspelo.
Lp, Nataša.